PAZARLAMA

Pazarlama ve Müşteri İlişkileri departmanı firmanın yüzü olarak kabul edilmektedir. Öncelikleri hedef kitlelerine kimliğimizi ve misyonumuzu aktarmak, üretici kimliğimizi doğru yansıtmaktır. İletişimin her aşamasını çözüm odaklı ve güzel bağlar üzerine kurmaları oldukça değerlidir. Marka – firmamız ve ekip arasındaki ilişkiyi ve tüm süreci dengeli bir şekilde, sürdürülebilirlik odaklı yürütmektedirler.
Biz partnerlerimizle bir sezon çalışma ötesinde iş birlikteliğimizi uzun yıllara taşıma amacıyla varlığımızı sürdürüyoruz. Bu doğrultuda da markalarımızın koleksiyon ve üretim ayağı olarak itibarlarını gözetir, heyecanla bütün aşamaları tamamlarız.
Kalite, zamanlama ve sürdürülebilirlik departmanımızın yapı taşlarıdır; ürünlerimizi verimli bir şekilde üretir, partnerlerimize doğru ürünle doğru zamanda gitmeye özen gösteririz.
Kısa vadede doğru hizmet, uzun vadede marka sadakati ve sevgisi oluşturmak başarı sırrımızdır.
Scroll to Top